SuperWimmie Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Dag allemaal, Ik gebruik FM 10 Server Advanced voor IWP voor een leuke vereniging. Nou weet ik dat hij tot 250 gebruikers aan kan, maar mijn aantal mogelijke users komt al snel dicht bij de 250. Gelukkig komen ze nooit tegelijkertijd, dus ik merk dat er hooguit 3 of 4 gebruikers tegelijkertijd zijn aangelogd. Over welke 250 heeft Filemaker het, over het aantal toe te kennen gebruikers, of over het aantal tegelijk ingelogde gebruikers? Bij de één wordt ik wat zenuwachtig, bij het ander heb ik nog jáááren te gaan. Groeten, Wim. Quote Link to comment
0 fmwebshop Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Volgens mij hebben ze het over het aantal ingelogde gebruikers. Bij Pointinspace waar ze professioneel met Fm server advanced werken staan ze er voor IWP overigens niet meer dan 30 tot 40 tegelijkertijd toe omdat anders de server te traag zou worden. groet Harry Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 eeehhhhmmm.... dit is ook al heeeel professioneel hoor, Harry. Hihi, dank voor de reactie! Is er iemand die uit de praktijk het antwoord weet? Quote Link to comment
0 fmwebshop Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Sorry hoor... Ik wilde maar zeggen bij Pointinspace hosten ze vele tientallen databases voor het internet. Laten we zeggen grootgebruikers. groet Harry Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Voor zover ik weet kun je nog vele jaren vooruit... Quote Link to comment
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik gebruik FM 10 Server Advanced voor IWP voor een leuke vereniging.
Nou weet ik dat hij tot 250 gebruikers aan kan, maar mijn aantal mogelijke users komt al snel dicht bij de 250.
Gelukkig komen ze nooit tegelijkertijd, dus ik merk dat er hooguit 3 of 4 gebruikers tegelijkertijd zijn aangelogd.
Over welke 250 heeft Filemaker het, over het aantal toe te kennen gebruikers, of over het aantal tegelijk ingelogde gebruikers?
Bij de één wordt ik wat zenuwachtig, bij het ander heb ik nog jáááren te gaan.
Groeten,
Wim.
4 answers to this question
Recommended Posts