adriaan1957 Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 (edited) Ik heb al zelf gezocht met Google enz maar niet iets geschikts kunnen vinden. Edited February 27, 2011 by Guest Quote
0 Yvonne van de Vegte Posted February 25, 2011 Posted February 25, 2011 Wel Ad, In mijn beleving heb ik een aantal jaren geleden dit programma van je gekocht en ben ik dus de eigenaar. Wat je hier doet stel ik niet op prijs en eventueel geïnteresseerden krijgen dus met mij te maken. Niet beschaafd hoor Quote
0 pjotter Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 De advertentie te koop staat hier op de site ook op een andere plaats te koop, viewtopic.php?f=2&t=6389&start=30#p41124 is wel apart deze verkoop techniek als Yvonne van de Vegte gelijk heeft Quote
0 adriaan1957 Posted February 26, 2011 Author Posted February 26, 2011 Ik ben verbaasd over dit bericht op het Clarify forum. Allereerst betreft dit een geheel nieuwe applicatie in een geheel andere vorm en met compleet andere toepassingsmogelijkheden, waarvan mevrouw van der Vegte dus nooit de eigenaar kan zijn. Deze software is ontwikkeld na dat de (zakelijke) relatie tussen ons beiden 10 jaar geleden is stukgelopen (door haar eigen toedoen) en wij na verloop van tijd toe waren aan een nieuwe applicatie. Ten tweede zijn wij destijds overeengekomen dat ik gedurende vijf jaar na de overeenkomst geen softwarepakket vergelijkbaar met het door mevrouw van der Vegte gekochte softwarepakket op de markt zou brengen. Hoewel ik je reactie deels kan begrijpen is er geen enkele overeenkomst,- of wet die het mij verbied om 10 jaar later een softwarepakket te verkopen. Niet echt een discussie voor dit forum lijkt mij, ik zal de topic dan ook maar verwijderen. Fijn weekend allen! Quote
Question
adriaan1957
Ik heb al zelf gezocht met Google enz maar niet iets geschikts kunnen vinden.
Edited by Guest4 answers to this question
Recommended Posts