Ga naar inhoud
  • 0

touchscreen toetsenbord maken


bongertman

Vraag

beste mensen,

 

Ik gebruik nu een touchscreen. Af en toe wil ik zonder toetsenbord de letters en enter opdracht van het toetsenbord op het beeldscherm "touchen".

Het windows toetsenbord kan ik wel oproepen, maar vanwege de resolutie word deze erg klein afgebeeld en is een type fout te snel gemaakt.

We gebruiken het scherm voor een kassa toepassing en af en toe moet je een barcode zelf intypen of snel een product zoeken op omschrijving. Nu heb je hiervoor steeds het toetsenbord nog nodig. Dat moet fraaier kunnen volgens mij.

 

Kan ik de letters en return opdracht ook met knoppen nabootsen zonder dat er allerlei ingewikkelde scripts aan te pas komen?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Heckle

 

Dank voor de reactie. Deze oplossing had ik zojuist ook al bedacht/gevonden. Maar voor de toets kan ik de oplossing nog niet vinden.

Daar moet ik dan maar eens mee experimenteren.

De ene keer doet return / enter iets anders dan de andere keer. Het hangt af van welke bewerking je uitvoert. De ene keer een zoekopdracht, de andere verspringen naar de volgende regel. Maar dat valt wel te ondervangen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...