Ga naar inhoud
  • 0

openen op afstand (hosts niet openen)


Zero55

Vraag

Beste Allemaal,

Ik wil vanop een andere locatie één FM bestand openen dat gehost wordt door een FM Server, elke keer als ik het bestand open (via open op afstand) dan krijg ik een aantal keren de melding melding dat hij andere bestanden (waarschijnlijk gerelateerde databasebestanden) niet kan vinden op de host. Als ik ze manueel aanduid via Open op afstand, dan gaat hij gewoon verder. Een 5-tal minuten en enkele kliks later opent het bestand dat ik in eerste instantie vroeg gewoon en kanik er ook in werken.

Kan ik het automatiseren/instellen zodat ik niet telkens die gerelateerde bestanden ook nog moet openen ?

Heb ze al eens in de Favorieten gezet, maar dat haalt niks uit...

 

Gr

Zero

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Misschien eens kijken in File > Manage > External Data Sources of de referenties naar de andere bestanden juist staan.

Volgorde waarin ze staan is ook van belang, als er een aantal referenties tussenstaan die verwijzen naar onbestaande of andere locaties en de bestanden die je nodig hebt staan op het einde van de lijst kan het inderdaad even duren voordat Filemaker het juiste bestand opent.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...