Ga naar inhoud
  • 0

IWP home page


hans erik

Vraag

Ik wil de IWP homepage aanpassen, eigenlijk vervangen door een pagina die goed aansluit op de huisstijl van mijn opdrachtgever.

 

De handleiding van filemaker geeft aan welke pagina je moet veranderen. Prima, maar het is me niet duidelijk welke delen je kunt weggooien / blokkeren. Mijn vraag is: heeft iemand een beschrijving van hoe deze pagina in elkaar zit?

 

Ik heb al veel gezocht op internet, maar een duidelijke documentatie lijkt er niet te zijn.

 

HE

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben nu bezig met de migratie van FMSA11 (windows) naar FMSA12 (OSX10.8 ). Tot dusver verliep alles op rolletjes, maar nu wil ik de IWP_home.html en IWP_AUTH.html installeren, maar ik zie niet waar dat moet.

 

 

NB de handleiding 'FMS12_help.pdf' vermeldt op p.31 de locatie Library/FileMaker Server/Web Publishing/IWP/ maar als ik daar mijn aangepaste iwp_home.html neerzet, laat ie die niet zien.

 

Iemand een idee?

 

HE

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels iets opgeschoten: de directory 'Library/FileMaker Server/Web Publishing/IWP/' is inderdaad de goede plek, alleen: als ik de URL van de homepage in mijn browser invoer, kom ik steevast in de default homepage van FileAMker, niet in mijn eigen homepage.

 

Log ik in en daarna weer uit, dan kom ik WEL in mijn eigen homepage terug.

 

Wat gaat er verkeerd? Heeft het te maken met de browser cache?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...