patriek Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 hallo , zou graag voor ons magazijn een dbase ontwerpen waar je op een layout een een van de vele rekken ziet staan(er zijn bv 15 rekken = 15 layouts) de rekken bestaan uit 3 rijen en 14 kolommen ieder veld in het rek krijgt zijn lokatienaam ( bv am5 = rek a , midden , 5de kolom) nu zou ik willen dat als je lokatienaam aanklikt er verschijnt welke produkten er staan op deze lokatie (iedere lokatie bevat meerdere produkten ) kan er mij iemand op weg helpen , heb nog niet veel ervaring met filemaker alvast bedankt Quote
0 hiker Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 Dit onderwerp is al vaker ter sprake geweest, als je zoekt op het forum dan vindt je vast wel iets. Zoeken op Magazijn levert al meerdere pagina's info op. Quote
Vraag
patriek
hallo ,
zou graag voor ons magazijn een dbase ontwerpen waar je op een layout een een van de vele rekken ziet staan(er zijn bv 15 rekken = 15 layouts)
de rekken bestaan uit 3 rijen en 14 kolommen
ieder veld in het rek krijgt zijn lokatienaam ( bv am5 = rek a , midden , 5de kolom)
nu zou ik willen dat als je lokatienaam aanklikt er verschijnt welke produkten er staan op deze lokatie (iedere lokatie bevat meerdere produkten )
kan er mij iemand op weg helpen , heb nog niet veel ervaring met filemaker
alvast bedankt
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.