Ga naar inhoud

Filemaker iOS Custom App Starter Bundle


Aanbevolen berichten

App's? 'I don't get it...'

 

Iedereen die met een computer werkt wordt in het toverwoord 'The Cloud' gejaagd... Lekker makkelijk met je browser waar ook ter wereld toegang tot je applicatie. Een hele grote softwaregigant, welke nu ook hardware gaat leveren, heeft al gezegd dat er eigenlijk geen verschil meer zal zijn tussen je besturingssysteem en je browser... Ok... Mee eens of niet... 'So far so good...'

 

Maar... Waarom gaan we dan wel miljoenen app's ontwikkelen...? Dus programma's die op 'mobiele' apparaten geinstalleerd moeten worden? Ik snap 'm niet helemaal...

 

T.a.v. Filemaker: ik denk dat ze een andere weg zouden moeten gaan inslaan om uiteindelijk een kans te blijven maken binnen de huidge ontwikkelingen. Ik, als toch wel echte Filemaker fan, zou dit enorm toejuichen...

Link naar reactie
...

Maar... Waarom gaan we dan wel miljoenen app's ontwikkelen...? Dus programma's die op 'mobiele' apparaten geinstalleerd moeten worden? Ik snap 'm niet helemaal...

...

 

Ik wel.

 

Het model dat je met een domme machine compleet online kan werken zonder eigen programmatuur stuit op praktische (capaciteits) problemen.

 

Ik heb hier een leuk programmaatje waarmee elke monteur / chauffeur onderweg hele handige dingen kan doen.

Als dat allemaal online moet, is het traag, onstabiel en in het buitenland onbetaalbaar.

 

Nee, geef mij dan maar een lokaal draaiend programmaatje dat het altijd doet, ook in bedrijfshallen, midden op de veluwe en hoog in de bergen.

Als ik dan weer thuis online ben, regel ik de rest wel.

 

Nu nog dat programmaatje kunnen aanbieden in de App store van Apple. Want daar zoeken al die jongens naar mijn programma en dat is daar niet te vinden...

Dus maak ik een App die alleen maar naar de internetpagina verwijst waar ze het wel kunnen downloaden.

 

Wat een omweg.

Link naar reactie
Ik wel.

 

Het model dat je met een domme machine compleet online kan werken zonder eigen programmatuur stuit op praktische (capaciteits) problemen.

 

...

 

Nee, geef mij dan maar een lokaal draaiend programmaatje dat het altijd doet, ook in bedrijfshallen, midden op de veluwe en hoog in de bergen.

Als ik dan weer thuis online ben, regel ik de rest wel.

 

Kijk, dat snap ik ook wel... en ben het er ook mee eens... Maar... dit is slechts een kwestie van tijd...

 

Dus maak ik een App die alleen maar naar de internetpagina verwijst waar ze het wel kunnen downloaden.

 

Wat een omweg.

 

Ach, een beetje Filemakerdeveloper is dat wel gewend... :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...