jankloes Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 (edited) Hallo beste FM`er`s.. Ik heb drie tabellen 1 Orderpicking 2 orderpickers 3 controleurs in de tabel orderpicking zijn de velden achternaam van orderpickers en controleurs via keuzelijst verbonden. het probleem is , dat alle voorgaande records de zelfde inhoud krijgen als de laatst ingevulde Ik heb het bestand er bij gedaan ik ben nieuw met filemaker , dus kan misschien iemand mij op weg helpen. groeten jan. Edited October 11, 2012 by Guest Quote
0 andries Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 heb je relaties aangepast van carthesiaans naar gewoon een equal, en ook de layout. Op dit moment was je de telkens de achternaam van de eerste picker en controleur in de database aan het aanpassen ipv die te linken met een order. ik zou even een paar demo bestanden en de help lezen om te kijken hoe je het beste relaties kan gebruiken. groetjes Andries Orderpicking.fmp12 Quote
0 jankloes Posted October 11, 2012 Author Posted October 11, 2012 Beste Andries, Bedankt voor je uitleg en hulp. Groeten, Jan. Quote
0 Felix Posted October 11, 2012 Posted October 11, 2012 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 jankloes Posted October 12, 2012 Author Posted October 12, 2012 beste Andries, Heb vanmorgen uw veranderde orderpicking na gemaakt , maar krijg dat niet werkend Ik heb volgens mij het precies nagemaakt maar het werkt niet wat doe ik nou fout groet, Jan. Quote
0 andries Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Felix, hier vind je een uitleg erover: http://help.filemaker.com/app/answers/detail/a_id/5463/~/using-the-cartesian-product-relationship-in-filemaker-pro Jan, zonder je file kan ik niet zien wat je misdoet Quote
Question
jankloes
Hallo beste FM`er`s..
Ik heb drie tabellen
1 Orderpicking
2 orderpickers
3 controleurs
in de tabel orderpicking zijn de velden achternaam van orderpickers en controleurs via keuzelijst verbonden.
het probleem is , dat alle voorgaande records de zelfde inhoud krijgen als de laatst ingevulde
Ik heb het bestand er bij gedaan
ik ben nieuw met filemaker , dus kan misschien iemand mij op weg helpen.
groeten jan.
Edited by Guest6 answers to this question
Recommended Posts