jw Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Beste ontwikkelaars, ik heb een naar probleempje. Je kan vanuit Filemaker je email-programma aanroepen met email, subject, text en attachement. Dat gaat goed. De email wordt, onder Windows, geopend in Outlook zodat je er nog iets aan kunt veranderen. Dat gaat ook nog goed. Maar als je onderwijl even iets opzoeken in Filemaker krijg je het venster van Filemaker niet op de voorgrond. Je moet eerst de mail versturen of de mail weggooien, dan pas heb je weer controle. Herkent iemand dit, en is er een oplossing voor? Op de Mac doet dit probleem zich ( met Mail ) geheel niet voor. Ik hoor het graag. Joost Quote
Question
jw
Beste ontwikkelaars,
ik heb een naar probleempje.
Je kan vanuit Filemaker je email-programma aanroepen met email, subject, text en attachement.
Dat gaat goed. De email wordt, onder Windows, geopend in Outlook zodat je er nog iets aan kunt veranderen.
Dat gaat ook nog goed.
Maar als je onderwijl even iets opzoeken in Filemaker krijg je het venster van Filemaker niet op de voorgrond.
Je moet eerst de mail versturen of de mail weggooien, dan pas heb je weer controle.
Herkent iemand dit, en is er een oplossing voor?
Op de Mac doet dit probleem zich ( met Mail ) geheel niet voor.
Ik hoor het graag.
Joost
1 answer to this question
Recommended Posts