Seagram Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 Loop tegen het volgende probleem op: Ik heb een automatisch invoer veld die bij elk nieuw record met 1 wordt verhoogd. Als ik nu echter records uit een cvs bestand importeer blijft dit veld leeg. Handmatig de nummers invoeren is geen optie (ruim 5000 records). Wat moet ik doen zodat de record uit het cvs bestand wel een nummer krijgen? Quote
0 hiker Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 Bij het importeren kun je aangeven of je wel of niet de nummers automatisch kunt laten ophogen. Blijkbaar staat dat bij jou uit. Overigens zijn 5000 nummers ook handmatig snel te vullen met Records - Veldinhoud vervangen, en dan Vervangen door volgnummers. Quote
0 Seagram Posted December 15, 2012 Author Posted December 15, 2012 Bedankt voor het snelle antwoord. Heb de nummers via methode 2 aangepast. Quote
Question
Seagram
Loop tegen het volgende probleem op:
Ik heb een automatisch invoer veld die bij elk nieuw record met 1 wordt verhoogd.
Als ik nu echter records uit een cvs bestand importeer blijft dit veld leeg.
Handmatig de nummers invoeren is geen optie (ruim 5000 records).
Wat moet ik doen zodat de record uit het cvs bestand wel een nummer krijgen?
2 answers to this question
Recommended Posts