Eric Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Beste allen, Werken de meeste barcodescanners met filemaker, mac en pc, Of moet je een specifieke voor mac kopen als je macosx hebt ? Alvast bedankt voor de tip (s) Quote Link to comment
0 Gerard Exis Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Ik ben juist met het hele proces bezig. Ik heb begrepen dat er niet veel scanners goed samenwerken met Mac. Op advies van een ander forumlid heb ik een OPN2002 aangeschaft en gebruik deze op mijn MacBook Air icm FM pro 12. Tot nu toe ben ik tevreden gezien prijs/kwaliteit, maar voor mij was dan de meest simpele barcode scanner al voldoende. Quote Link to comment
0 Eric Posted January 11, 2013 Author Share Posted January 11, 2013 Hartelijk dank voor info, heb eentje besteld, zal het volgende week weten, Groeten, Quote Link to comment
0 Gerard Exis Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Let op, ik heb hem via een bekende internetshop besteld met overigens een prima service, maar voor mij is het belangrijk ivm laden dat ie veel scans eerst in het geheugen opslaat en later overdraagt aan de computer, dit doet de OPN2002 niet ! hij brengt direct over, dus heb ik andere software moeten installeren, en dat kan alleen maar met een windows PC, had ik dat geweten hadden hun het direct kunnen doen voordat zij hem naar mij verzonden, dus ... Quote Link to comment
Question
Eric
Beste allen,
Werken de meeste barcodescanners met filemaker, mac en pc,
Of moet je een specifieke voor mac kopen als je macosx hebt ?
Alvast bedankt voor de tip (s)
3 answers to this question
Recommended Posts