Ari Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Ik heb een factuurlayout waarbij de regelhoogte zich aanpast aan de hoeveelheid tekst. Je weet dus niet van te voren hoeveel regels er op een pagina komen. Nu wil ik onderaan de pagina een subtotaal tonen van de regels op de betreffende pagina. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Quote
0 Ari Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Geplaatst: 14 januari 2013 Het probleem zit hem in de juiste telling aangezien je in de schermmodus niet weet welke records er op de pagina staan. Je zou heel omslachtig van te voren kunnen bepalen wanneer een factuurregel wordt vergroot aan de hand van het max aantal karakters (met een niet proportioneel lettertype) in de verschuivende velden. Ik hoop op een simpeler oplossing Quote
Vraag
Ari
Ik heb een factuurlayout waarbij de regelhoogte zich aanpast aan de hoeveelheid tekst. Je weet dus niet van te voren hoeveel regels er op een pagina komen. Nu wil ik onderaan de pagina een subtotaal tonen van de regels op de betreffende pagina.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.