Groep 1 bevat bijvoorbeeld limonade - ik geef groep 1 cola
Groep 2 mag dan alleen de mogelijkheid geven alleen de merken cola in te geven welke er zijn
Groep 3 dan vervolgens alleen de keuze - blik - 1 ltr. 1,5 litr
Maar hoe kan ik dit op een nette manier oplossen. ik wil uiteraard maar een keer ergens in de tabellen soep, unox, de grammen maar een keer ingeven. Het wordt dus een invoer met voorwaarden. Als groep 1 die waarde heeft, dan heeft groep 2 automatisch de bijbehorende groep waarden etc.
Question
Wim Bongertman
Een probleempje welke ik nog niet netjes kan oplossen.
groep 1 bevat bijvoorbeeld een product - ik geef groep 1 soep
Groep 2 mag dan alleen de mogelijkheid geven om varianten van soep in te geven - ik geef groep 2 Unox
Groep 3 mag dan alleen de mogelijkheid hebben om keuze te geven verpakkingen groentesoep ( 100 gr. 200 gr. etc)
---------------------------------------------------------------------------------------
Groep 1 bevat bijvoorbeeld limonade - ik geef groep 1 cola
Groep 2 mag dan alleen de mogelijkheid geven alleen de merken cola in te geven welke er zijn
Groep 3 dan vervolgens alleen de keuze - blik - 1 ltr. 1,5 litr
Maar hoe kan ik dit op een nette manier oplossen. ik wil uiteraard maar een keer ergens in de tabellen soep, unox, de grammen maar een keer ingeven. Het wordt dus een invoer met voorwaarden. Als groep 1 die waarde heeft, dan heeft groep 2 automatisch de bijbehorende groep waarden etc.
3 answers to this question
Recommended Posts