marcelboot Posted March 3, 2013 Posted March 3, 2013 Ik heb server 12 geïnstalleerd op een Mac mini met Lion en het Java probleem is me bekend van versie 11, maar vanuit een andere Mac is de console nu ook niet aan te roepen vanuit de url. Wat nu te doen?? Quote
0 Jeroen Aarts Posted March 3, 2013 Posted March 3, 2013 Heb je al eens de Java cache bestanden verwijderd. Dat kan via Applications > Utilities > Java preferences. Op de tab network heb je een knop om de cache bestanden te verwijderen. Quote
0 marcelboot Posted March 6, 2013 Author Posted March 6, 2013 Jeroen, je bent wederom mijn held in donkere dagen. het wissen van de cache gaf de oplossing. dank weer. Heb je nog en tip voor de OSX versie? Ik draai nu Lion, maar kan overstappen op Mountain Lion. heb jij daar (goede) ervaringen mee? Quote
Question
marcelboot
Ik heb server 12 geïnstalleerd op een Mac mini met Lion en het Java probleem is me bekend van versie 11, maar vanuit een andere Mac is de console nu ook niet aan te roepen vanuit de url.
Wat nu te doen??
2 answers to this question
Recommended Posts