Ga naar inhoud
  • 0

Insert from URL probleem (opgelost)


maddogmcree21

Vraag

Forum,

 

Voor het valideren van het ingevulde email adres gebruik ik een methode van "Kent Searight" om als tooltip de fout aan te geven, dat werkt.

Er word gebruik gemaakt van een suffix list waar op getest word en die wil ik via Insert form URL updaten, ook dat werkt.

 

Nu is het probleem dat de suffix lijst bij de email adressen na update fouten constateert en voor zover als ik het kan zien heeft het met de indeling van de lijst te maken.

Als je in het voorbeeld bestand op update klikt dan update de suffix list maar dan constateert hij een fout in het email adres, klik je op Copy dan zet hij de orgineele lijst terug en is het email adres goed.

 

Als ik de inhoud van het orgineel knip en plak in een tekst bestand krijg ik een return separated list.

Als ik de inhoud van de update knip en plak krijg ik alle regels achter elkaar geplakt zonder return, tab of comma dus de mogleijkheid op de tekst te parsen is ook niet aanwezig.

 

Is het mogelijk om de .txt file die van het internet ingelezen word te knippen en plakken zoals hij word weergegeven dus één waarde per regel en die te in plakken in de plakken in de suffixlist?

misschien is er iets wat ik over het hoofd heb gezien?

 

bij voorbaat dank voor de gedane moeite.

 

Robin

Email Invalidity Tester.fmp12

aangepast door Gast
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Interessant...

 

Ik heb hier uitgebreid naar gekeken, maar ik kom er ook niet uit.

 

Wel viel mij op dat in de tooltip komma's verschenen waar punten hoorden te staan (",com"). Dit was voorbij nadat ik er een kloon van had gemaakt - kennelijk iets met amerikaanse instellingen - maar dit hielp niet. Toen zag ik dat de calculaties 'number' als resultaattype hadden. Dit heb ik verander in 'text'. Dit hielp ook niet.

 

Wat jij hier zegt:

Als ik de inhoud van het orgineel knip en plak in een tekst bestand krijg ik een return separated list.

Als ik de inhoud van de update knip en plak krijg ik alle regels achter elkaar geplakt zonder return, tab of comma

Dat zie ik niet, ook de geïmporteerde lijst van TLD's doet zich gewoon voor als return-gescheiden lijst.

 

Kortom, ik weet het niet. Normaal gesproken zeg ik dan: reageer dan ook niet, maar in dit geval ben ik wel benieuwd. En ik heb ook een paar dingen gevonden, dus...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...