Ga naar inhoud
  • 0

Waar slaat FMP12 de images op


hans erik

Vraag

Ik had in FMSA 11 een custom homepage (IWP_HOME.html) en daarin o.a. een logo van mijn opdrachtgever:

 

logo_gr.jpg

 

In FMSA12 werkt dit niet meer . Ik zie niet waar ik de imagefiles kan vinden die FMSA voor de iwp_home en iwp_auth pagina's gebruikt.

Kennelijk is de locatie van die bestanden veanderd, maar ik zie het niet in de documentatie terug. De documentatie van FileMaker is op dit soort punten als vanouds vaag en onvolledig.

 

Kan iemand me vertellen welke map ik moet gebruiken en hoe ik bovenstaande link moet aanpassen?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja, Thnks.

 

Ik zie inderdaad al die spullen staan, bijv.

 

../resources/iwpres/iwp_home.html <= de iwp homepage (wow!)

en

../resources/iwpres/iwp_auth.html <= de login dialog (te gek he)

 

maar ook:

 

../resources/ iwpres/images/

met kennelijk alle graphics.

 

Maar kan ik mijn eigen graphics daar gewoon tussen zetten of een apartje mapje straffeloos toevoegen?

Een beetje documentatie van de kant van FileMaker Inc zou toch geen kwaad kunnen.

 

HE

Link naar reactie
  • 0

Ik blijf het suf vinden dat er niet gewoon een duidelijke map is waar je dit soort pagina's kunt parkeren.

 

Het is allemaal op een rare plek weggestopt in zo'n package, terwijl je op je klompen kunt aanvoelen dat die default IWP home page het allereerste is wat mensen willen veranderen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...