Jump to content
  • 0

Bestandsnaam in container

Sumar

Question

Hallo,

Ik heb een FM bestand met daarin een container. Dat gaat naar de iPad en dan wordt de database gevuld en in het containerveld komt een foto die gemaakt wordt vanuit FM, dus niet foto maken en dan erin plakken. Daarna gaat de database terug naar de Mac en wordt verder verwerkt. Tot zover geen probleem.

Hoe kom ik achter de naam van de foto in het containerveld? Bij export komt een bestandsnaam met datum/tijd tevoorschijn maar die kan ik niet terughalen met getastext ion. De bedoeling is uiteindelijk om de foto('s) automatisch te exporteren en dan te voorzien van een naam die een relatie heeft met het record (oftewel de foto's uit de DB halen, extern opslaan en dan als referentie weer opslaan).

Het zal wel iets simpels zijn maar kan het niet vinden.

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Geen idee wat er loos is maar voor bestaande gevallen geen sjoege. Nieuwe gaan vlekkeloos dus het veld is lang genoeg en de berekening lijkt ook OK. Handmatige export geeft overal een bestandsnaam dus da's ook in orde. Moet ik bij validatie ook nog wat zetten of alleen bij auto-enter ?