Ga naar inhoud
  • 0

Bestandsnaam in container


Sumar

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een FM bestand met daarin een container. Dat gaat naar de iPad en dan wordt de database gevuld en in het containerveld komt een foto die gemaakt wordt vanuit FM, dus niet foto maken en dan erin plakken. Daarna gaat de database terug naar de Mac en wordt verder verwerkt. Tot zover geen probleem.

 

Hoe kom ik achter de naam van de foto in het containerveld? Bij export komt een bestandsnaam met datum/tijd tevoorschijn maar die kan ik niet terughalen met getastext ion. De bedoeling is uiteindelijk om de foto('s) automatisch te exporteren en dan te voorzien van een naam die een relatie heeft met het record (oftewel de foto's uit de DB halen, extern opslaan en dan als referentie weer opslaan).

 

Het zal wel iets simpels zijn maar kan het niet vinden.

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Geen idee wat er loos is maar voor bestaande gevallen geen sjoege. Nieuwe gaan vlekkeloos dus het veld is lang genoeg en de berekening lijkt ook OK. Handmatige export geeft overal een bestandsnaam dus da's ook in orde. Moet ik bij validatie ook nog wat zetten of alleen bij auto-enter ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...