Ik heb een leuk programmaatje waarmee ik handige A4 formulieren automatiseer.
Alles getest onder windows, op een HP Laserprinter.
Nu heb ik klanten die andere keuzes maken, zoals een Epson LX-350 matrixprinter.
Matrixprinters hebben als voordeel dat deze doordruk formulieren perfect afwerken.
Maar Filemaker krijgen we op geen enkele wijze goed aan de praat, want het formulier wordt op de laatste 2 centimeters altijd op het volgende blad geprint.
De bladzijde overgangen gaan niet goed...
Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?
De printerinstellingen heb ik al aangepast op een A4 met 35 cm. lengte, maar wat ik ook doe, die laatste 5 regels komen steeds op het volgende blad terecht.
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik heb een leuk programmaatje waarmee ik handige A4 formulieren automatiseer.
Alles getest onder windows, op een HP Laserprinter.
Nu heb ik klanten die andere keuzes maken, zoals een Epson LX-350 matrixprinter.
Matrixprinters hebben als voordeel dat deze doordruk formulieren perfect afwerken.
Maar Filemaker krijgen we op geen enkele wijze goed aan de praat, want het formulier wordt op de laatste 2 centimeters altijd op het volgende blad geprint.
De bladzijde overgangen gaan niet goed...
Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?
De printerinstellingen heb ik al aangepast op een A4 met 35 cm. lengte, maar wat ik ook doe, die laatste 5 regels komen steeds op het volgende blad terecht.
MS-Word doet het overigens wel goed.
Wie het weet, mag het zeggen.
Groeten,
Wim.
3 answers to this question
Recommended Posts