Juroska Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Als ik op sommige clients (win7 en win8) de locatie van de database opgeef (bvb fmnet:/10.0.0.109/), om remote te openen, dan krijg ik op bepaalde clients de database niet te zien en op andere wel, wat kan hier de oorzaak van zijn? Greetz, Jursoska Quote Link to comment
0 Felix Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 In FM11 kwam ik onderlaatst nog het server.pem probleempje tegen. Zoek even op dit forum naar dit bestand, dat maakt je al veel duidelijk. Quote Link to comment
0 Juroska Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 @SuperWinnie, bedankt, dat server.pem filetje heeft alles opgelost. Greetz, Juroska Quote Link to comment
Question
Juroska
Als ik op sommige clients (win7 en win8) de locatie van de database opgeef (bvb fmnet:/10.0.0.109/), om remote te openen, dan krijg ik op bepaalde clients de database niet te zien en op andere wel, wat kan hier de oorzaak van zijn?
Greetz,
Jursoska
3 answers to this question
Recommended Posts