Ga naar inhoud
  • 0

Fouten bij importeren


Philip Van Landuyt

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een oplossing bij een klant, waarbij ik regelmatig updates moet installeren. Dan maak ik mijn eigen development bestanden leeg, en importeer de data van de klant in de nieuwe versie. Tot nog toe lukte dat prima, maar de laatste keer kan ik 12 records niet importeren. (Zeie afbeelding van de melding). Ik heb de 12 records in kwestie geïsoleerd, maar zie daar niets mis mee. Ik heb verschillende bestandformaten geprobeerd (xlsx, Tab, Merge), maar steeds dezelfde melding.

Bestaat er ergens een log waarin ik meer info kan zien over wat er misgaat ?

 

Groetjes,

 

Philip Van Landuyt

screenshot_127.jpg.938ba6e88c295fbba4b9b6f67487c369.jpg

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Het kan zijn dat de records worden overgeslagen doordat een veld dat uniek moet zijn anders dubbele waarden zou krijgen. Ook andere validaties kunnen er voor zorgen dat de records niet geïmporteerd worden. Het hoeft dus niet aan de records zelf te liggen, het kan ook het gevolg zijn van records die al zijn ingelezen.

 

Beste Felix,

 

Dat was inderdaad het probleem. Ik had op die 12 records een dubbele sleutel, en dat kan inderdaad niet. Maar het zou wel leuk zijn als we daar iets meer info over krijgen, in een log-file bijvoorbeeld.

 

Groetjes,

 

Philip Van Landuyt

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...