Ga naar inhoud

myFMButler - Printerswitch


Donamd

Aanbevolen berichten

In het bijgeleverde voorbeeld Capture & Restore van de plugin PrinterSwitch van myFMButler kan je printerinstellingen van een geselecteerde printer aanpassen vb liggend ipv staand, ...

Als daarna een test gedaan wordt door op de Print button te drukken, merk ik bij de afdruk dat inderdaad de instellingen opgegeven in de Printerinstelling gebruikt worden bij de afdruk.

 

Nu ben ik er al wat verder mee aan het experimenteren geweest en merk ik als ik de scriptstap 'Ga naar Schermafdruk' toevoeg net voor het afdrukken, dit niet het gewenste resultaat geeft.

Ook al zijn de printsettings met restore terug toegewezen aan de printer, toch zie je dit niet op het scherm. De afdruk daarentegen is wel correct.

 

De afdruk die op het scherm zichtbaar is, is steeds de oriëntatie wijze van de laatst uitgevoerde afdruk.

 

Kan dit vermeden worden ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...