Ga naar inhoud

Hulp gezocht bij ontwikkelen van een Filemaker toepassing


Aanbevolen berichten

wij hebben jaren gelden voor onze opleiding een programma laten ontwikkelen om door onze studenten verslag te laten doen van hun leerwerk met cliënten.

Daarin doen zij verslag in een aantal verschillende velden en moeten, voor de analyse die ze moeten doen, heen weer kunnen springen tussen die velden. Daarvan is het van belang dat de cursus blijft staan, in de verschillende velden, waar ze gebleven waren.

Bovendien moet en verschillende stukken tekst tijdelijk opgeslagen worden en in een ander veld weer op volgorde opgeroepen met nummering.

Het gehele verslag moet opgestuurd worden naar een supervisor, die het van commentaar voorziet en retourneert. Het commentaar van de supervisor moet door de student niet meer gewijzigd kunnen worden.

Er moeten meerdere contact momenten op die manier met één cliënt bij elkaar gehouden worden. Maar verschillende cliënten moeten apart van elkaar blijven.

Het maken van de structuur, springen tussen de velden e.d. kan ik wel. Het op zijn plaats houden van de cursor en het tijdelijk opslaan van delen van de tekst gaat mijn filemaker kennis te boven.

De cliënt scheiding zou ik denk ik wel kunnen oplossen maar meedenken/meewerken van een ervaren programmeur zou zeker helpen.

Doel van de hele exercitie: het beschikbaar maken van het programma zowel voor mac als windows. nu is het afhankelijk van microsoft dot net en dus windows.

Bovendien willen we alle op deze manier gegenereerde gegevens anoniem beschikbaar maken als leermiddel voor latere studenten in een centrale database.

 

Vraag.

1 kan dit in filemaker?

2 wie is tegen een acceptabele prijs bereid mij te helpen.

 

het oude programma is eventueel in te zien, als je serieus interesse hebt stuur me dan maar een pm dan stuur ik het je.

 

Franc

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...