eldeka Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Ik heb een toepassing van een partner op mijn systeem geplaatst en telkens ik ze open krijg ik volgend bericht: FileMaker kan geen bestanden samengebruiken omdat een andere gebruiker op deze computer reeds bestanden deelt met behulp van FileMaker Pro. Met een OK-klik werkt alles verder normaal. De 3 bestandsopties voor samengebruik (FM Netw; ODBC...; IWP) zijn OFF. Op het systeem is geen andere toepassing in FM geopend. Ik ben de enige gebruiker op mijn systeem. Mijn partner krijgt op zijn systeem dit bericht ook telkens bij het openen. Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen? Quote Link to comment
0 Felix Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 eldeka Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Neen, helemaal niet. Quote Link to comment
0 Felix Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 eldeka Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Dankzij de veelvuldige verwijzingen in jullie antwoorden ben ik opnieuw in gang geschoten met zoeken en experimenteren. Ik ben er nu in geslaagd het verschijnsel te onderdrukken door de volgende settings in Samengebruik: - FMNetwerk, ODBC en IWP op UIT (OFF) - voor elk van de 3 toegang GEEN gebruikers Ter info: op Mac OS X 10.6.8 FMPro Adv 11.0 v4 Aan allen dank voor de tips. Quote Link to comment
Question
eldeka
Ik heb een toepassing van een partner op mijn systeem geplaatst en telkens ik ze open krijg ik volgend bericht:
FileMaker kan geen bestanden samengebruiken omdat een andere gebruiker op deze computer reeds bestanden deelt met behulp van FileMaker Pro.
Met een OK-klik werkt alles verder normaal.
De 3 bestandsopties voor samengebruik (FM Netw; ODBC...; IWP) zijn OFF.
Op het systeem is geen andere toepassing in FM geopend.
Ik ben de enige gebruiker op mijn systeem.
Mijn partner krijgt op zijn systeem dit bericht ook telkens bij het openen.
Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen?
4 answers to this question
Recommended Posts