Ga naar inhoud

Gooi 13 er maar in, mannen!


SuperWimmie

Aanbevolen berichten

De server software moet blijkbaar draaien en dan werkt het uninstallen wel. Ik draai OS 10.9 en daar dan de server versie van dus.

Bij mij beginnen sommige installaties juist met 'webservices moeten uitgeschakeld zijn' oid

Heb geen Mac OS Server maar gewone voor test doeleinden. Preview versie installeerde zonder problemen op een iMac met gewoon Mac OS...

 

René

Link naar reactie

De installatie bleef steeds hangen op ca. "bewaren FMS 13 Admin Console.webloc" en het OS zag het programma als ‚reageert niet’. Na een kwartier gaf ik het een geforceerde stop en probeerde wat anders.

Eind van de dag heb ik de installatie zo laten staan en ben andere dingen gaan doen. Toen ik enkele uren later keek, was de installatie geslaagd… !

Conclusie: installatie is dan met iets anders bezig dan dat het aangeeft (webservice opstarten?) en doet daar lang over.

 

René

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...