G.B.BREUKEL Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 Hallo, Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem? Ik werk met filemaker 12 en 10 en nu komt het, Ik heb in het verleden diverse database prg's geschreven in Filemaker 7 en 8. Maar nu komen deze klanten om aanpassingen en dat lukt mij niet in 10 en 12. Want ik krijg de melding (Opstarten met een Filemaker versie lager dan 8 is niet mogelijk). Maar ik ben niet meer in het bezit van Filemaker 7 of 8 dus ik zit met een probleem en om de aanpassingen bij de klant te gaan doen is geen optie. En eigelijk wil ik ze overhalen om over te stappen naar een nieuwere versie. Maar wie heeft er een oplossing om toch het database prg te gebruiken en om te zetten naar 12 zodat ik de aanpassingen kan doen. Gr Gerard Quote
0 Felix Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote
0 G.B.BREUKEL Posted December 19, 2013 Author Posted December 19, 2013 Het gaat niet om runtime. Als il het bestand wat ik van me klant toegestuurd heb gekregen probeert op te starten dan krijg ik de melding die ik tussen haak je heb gezet. Gr Gerard Quote
0 andries Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 gaat dit wel om een foutmelding van FileMaker? Of is een dialoogvenster door de ontwikkelaar erin gezet? dit lijkt mij namelijk het geval Quote
0 Felix Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote
0 G.B.BREUKEL Posted December 19, 2013 Author Posted December 19, 2013 He Felix, Je heb me uit de brand geholpen, ik heb de sciptdebugger opgestart en nu kom ik in alles wat ik wil. Nu kan ik verder de rest gaat denk ik goed komen. Als ik nog eens een probleempje heb kan ik bij je rechts streeks aan kloppen??? Gr Gerard Quote
Question
G.B.BREUKEL
Hallo,
Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem?
Ik werk met filemaker 12 en 10 en nu komt het, Ik heb in het verleden diverse database prg's geschreven in Filemaker 7 en 8.
Maar nu komen deze klanten om aanpassingen en dat lukt mij niet in 10 en 12.
Want ik krijg de melding (Opstarten met een Filemaker versie lager dan 8 is niet mogelijk).
Maar ik ben niet meer in het bezit van Filemaker 7 of 8 dus ik zit met een probleem en om de aanpassingen bij de klant te gaan doen is geen optie.
En eigelijk wil ik ze overhalen om over te stappen naar een nieuwere versie.
Maar wie heeft er een oplossing om toch het database prg te gebruiken en om te zetten naar 12 zodat ik de aanpassingen kan doen.
Gr Gerard
6 answers to this question
Recommended Posts