Jump to content
  • 0

lijn rond veld print niet

mackerjack

Question

Posted

hallo lezers m/v

bij het maken van een formulier wil ik rond een aantal velden lijntjes hebben. dat heb ik ingesteld en ze zijn ook zichtbaar in schermweergave. maar als ik het daadwerkelijk print zijn de lijntjes verdwenen. ik kom er niet achter wat ik fout doe.

alvast bedankt voor het meedenken.

mackerjack

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

ha, dank, die kende ik niet.

echter, mijn probleem is nu half opgelost. om bepaalde velden heb ik een lijn ingesteld die wordt in de print niet weergegeven en nu dus ook niet in de voor vertoning maar ik wil die lijntjes wel op mijn print hebben.

• 0
Posted

dank voor de reactie en de tip. in de layout instellingen stonden 3 dingen aangevinkt. ik heb een nederlandstalige versie draaien en heb uitgevinkt waarvan ik dacht dat er bedoeld werd maar dat was onvoldoende. ik heb alleen de bovenste aangevinkt laten staan en toen printte de kaders wel. weer een stapje verder dus.

jaaaren geleden ben ik met filmaker bezig geweest maar heel summier. sinds kort ben ik er weer mee begonnen en het is heel leuk om dingen te ontdekken en te zien hoe filemaker gegroeid is. mijn vorige versie was 7.

groet

mackerjack