eldeka Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 In bijlage een testbestandje Bestellingen. Bij de aanmaak van een Bestelling kan ik via een keuzelijst het Artikel invullen. Idem voor de Onderdelen. Het lukt me echter NIET om alleen de artikelgerelateerde Onderdelen in de keuzelijst te tonen. Iemand een hint voor wat ik over het hoofd zie? Gerelateerde Keuzelijst.fmp12 Quote Link to comment
0 Felix Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 eldeka Posted May 18, 2014 Author Share Posted May 18, 2014 OK Felix... dit werkt waarvoor dank. De valstrik in de originele versie van de testfile zit hem erin dat FM alleen Artikelen voorstelt om te kiezen als gerelateerde tabel en NIET Bestellingen omdat die inderdaad niet gerelateerd is. Maar dan kan het volgens mij ook eenvoudiger zoals in de nieuwe versie in Bijl. Tenzij? Gerelateerde Keuze.fmp12 Quote Link to comment
0 Felix Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 eldeka Posted May 18, 2014 Author Share Posted May 18, 2014 Precies... een andere toc hoefde dus eigenlijk niet. Maar ik begrijp dat je het met een tweede toc het verschil wou duidelijk maken voor mij. Zoals meestal is het evident... achteraf (voor mij toch) Quote Link to comment
Question
eldeka
In bijlage een testbestandje Bestellingen.
Bij de aanmaak van een Bestelling kan ik via een keuzelijst het Artikel invullen.
Idem voor de Onderdelen.
Het lukt me echter NIET om alleen de artikelgerelateerde Onderdelen in de keuzelijst te tonen.
Iemand een hint voor wat ik over het hoofd zie?
Gerelateerde Keuzelijst.fmp12
4 answers to this question
Recommended Posts