michaelzw Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Beste Leden van dit form Ik heb een database gemaakt om problemen van een product in te zetten ik heb een layout met de programma en probleem en oplossing nu heb ik ook en layout waar al een paar oplossingen instaan. met naam van het programma. nu wil ik van de oplossingen (programma's) zien hoeveel er van elk is en dit ook op layout 1 tonen ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en dat iemand mij kan helpen Quote Link to comment
0 pjotter Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Ik denk dat het gaat om een tabel? Plaats een een lege database hier praat een stuk makkelijker denk ik? Quote Link to comment
0 Felix Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 michaelzw Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 Je hebt een naam ingevoerd in layout 1 en nu wil je met een knop berekenen hoeveel er van de zelfde namen staat in layout dat zou moeten kunnen toch Quote Link to comment
Question
michaelzw
Beste Leden van dit form
Ik heb een database gemaakt om problemen van een product in te zetten
ik heb een layout met de programma en probleem en oplossing
nu heb ik ook en layout waar al een paar oplossingen instaan.
met naam van het programma.
nu wil ik van de oplossingen (programma's) zien hoeveel er van elk is en dit ook op layout 1 tonen
ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en dat iemand mij kan helpen
3 answers to this question
Recommended Posts