Frank Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Wij verzorgen kalibraties van klanttoestellen Mijn certificaten bestand heeft een - toestel serie nummer - Certificaat datum en een - Vervaldatum - reminder datum Voor de vervaldatum stuur ik de klanten een herinnering voor hernieuwing van het certificaat. Daarvoor zoek ik alle certificaten waarvan de vervaldatum nadert en die nog geen reminder kregen (reminder datum is leeg) Ik wil echter vermijden een reminder te sturen naar de klanten die hun toestel reeds terugstuurden. Kan ik één of andere calculatie maken die mij aanduidt dat een bepaalde serie nummer reeds terug voorkomt in een record met latere certificaat datum? Alvast bedankt. Quote
Question
Frank
Wij verzorgen kalibraties van klanttoestellen
Mijn certificaten bestand heeft een
- toestel serie nummer
- Certificaat datum en een
- Vervaldatum
- reminder datum
Voor de vervaldatum stuur ik de klanten een herinnering voor hernieuwing van het certificaat.
Daarvoor zoek ik alle certificaten waarvan de vervaldatum nadert en die nog geen reminder kregen (reminder datum is leeg)
Ik wil echter vermijden een reminder te sturen naar de klanten die hun toestel reeds terugstuurden.
Kan ik één of andere calculatie maken die mij aanduidt dat een bepaalde serie nummer reeds terug voorkomt in een record met latere certificaat datum?
Alvast bedankt.
1 answer to this question
Recommended Posts