Gustav Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Sinds kort gestart met FileMaker. Hiertoe MissingManual, Lynda en FMTraining Series aan het doorwerken. Ik voel me dagelijks de treden van de (steile) leercurve verder bestijgen. Maar op de een of andere manier kan ik niet vinden hoe ik een de aantallen.als functie zoals in Excel in FM kan opzetten. Hoe doe ik dit?, Of, waar kan ik hierover iets vinden? Alvast bedankt. Groet, Gustav, Hoop in de toekomst een actieve bijdrage te kunnen leveren aan het forum. tot nu toe ben ik voornamelijk een lezende en lerende lezer. Quote
0 Felix Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 Gustav Posted November 5, 2014 Author Posted November 5, 2014 Dank, ik ga hier mee aan de slag. Ik zat vast in allerlei niet werkende If, CASE, COUNT en resumé pogingen. Met frisse moed weer verder! Quote
Question
Gustav
Sinds kort gestart met FileMaker. Hiertoe MissingManual, Lynda en FMTraining Series aan het doorwerken.
Ik voel me dagelijks de treden van de (steile) leercurve verder bestijgen.
Maar op de een of andere manier kan ik niet vinden hoe ik een de aantallen.als functie zoals in Excel in FM kan opzetten.
Hoe doe ik dit?, Of, waar kan ik hierover iets vinden?
Alvast bedankt.
Groet, Gustav,
Hoop in de toekomst een actieve bijdrage te kunnen leveren aan het forum.
tot nu toe ben ik voornamelijk een lezende en lerende lezer.
2 answers to this question
Recommended Posts