Jump to content
  • 0

Record kopiëren gaat fout

mouwen

Question

Beste Mede Filemakers,

In de bijlage is het document geplaatst waarbij een fout is opgetreden in het script.

Bij het kopiëren van een record op het blad "Begroting" met het script "Begroting dupliceren". Word ten alle tijden de eerste record mee gekopieerd. De bedoeling van dit script is dat ik alleen de gekozen record kopieer.

Zou iemand mij de fout kunnen uitleggen zodat het probleem opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,

Mouwen

Edited by Guest

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ter info dit is plots gebeurt.

Ik heb daarbij niks aangepast in het script. In bestaande documenten waarin het wel goed werkte is het momenteel ook een probleem. Dit probleem komt pas naar voren als ik al de overige reccords verwijder en dus een nieuw document begin.

HELP

• 0

Beste Felix,

De opmerking klopt inderdaad, dat was de fout bij het dupliceren van de ruimtes. Echter als ik er een scriptstap tussenplaats boven de aangegeven regel met IsEmpty dan gaat het normaal kopieren van een ruimte niet meer na behoren. De ruimte wordt dan wel gekopieerd alleen worden de elementen in die ruimte niet gekopieerd naar de volgende ruimte. Wat is hier dan de oorzaak van.

Met vriendelijke groet,

Mouwen