Fastme Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Forumleden, Ik heb een selectievakje (getal) gemaakt met als waarde in de keuzelijst 1. Nu wil ik de zichtbaarheid van velden koppelen aan het selectievakje.Ingeven in {Object verbergen wanneer} If(Contacten::auto_ja_nee = "1";1;0) Dit werkt niet. Kan dit wil met een selectievakje? Thanks Quote Link to comment
0 hbrendel Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Probeer die quotes eens weg te laten. Je kunt in het calculatievak ook alleen zetten: Contacten::auto_ja_nee Daar staat immers al het gewenste resultaat in ( 1 of niets ) Quote Link to comment
0 Fastme Posted February 23, 2015 Author Share Posted February 23, 2015 Bedankt voor de snelle reactie Er gebeurt in ieder geval iets met deze oplossing......maar precies verkeerd om Als je nu, met deze oplossing, een kruisje zet in het veld ja-nee dan verdwijnt het veld. En, inmiddels wil ik ook dat als het kruisje wordt gezet dat dan de huidige datum wordt ingevoerd in het veld {auto_toegekend_op}. Heb gekeken naar scriptactivering instellen - bij wijzigenObject. Zou daar de sleutel liggen om dat te bereiken of is er een meer elegante oplossing? Thanks again Quote Link to comment
0 Felix Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Fastme Posted February 23, 2015 Author Share Posted February 23, 2015 Bedankt knappe koppen Het werkt Quote Link to comment
Question
Fastme
Forumleden,
Ik heb een selectievakje (getal) gemaakt met als waarde in de keuzelijst 1.
Nu wil ik de zichtbaarheid van velden koppelen aan het selectievakje.Ingeven in {Object verbergen wanneer}
If(Contacten::auto_ja_nee = "1";1;0)
Dit werkt niet. Kan dit wil met een selectievakje?
Thanks
4 answers to this question
Recommended Posts