fmwebshop Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Kan ik in een subtotaal regel een resumeveld verder calculeren? Ik maak een aantal records per maand aan. Met een resumeveld "subtotaal" per maand en per jaar, telling aantal aangemaakte records Deze subtotaal tellingen wil ik in de subtotaal regels omzetten in een percentage t.o.v. het totaal aantal dagen van de maand Quote Link to comment
0 hans erik Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Niet een resuméveld zelf, dat is een 'vaste' berekening. Maar je kunt met de functie 'GetSummary' de waarde van een resumeveld berekenen in een normale calculatie. En als je daar dan weer andere dingen mee wilt doen kun je die berekening natuurlijk in een scriptstap uitvoeren. Quote Link to comment
Question
fmwebshop
Kan ik in een subtotaal regel een resumeveld verder calculeren?
Ik maak een aantal records per maand aan.
Met een resumeveld "subtotaal" per maand en per jaar, telling aantal aangemaakte records
Deze subtotaal tellingen wil ik in de subtotaal regels omzetten in een percentage t.o.v. het totaal aantal dagen van de maand
1 answer to this question
Recommended Posts