Jump to content
  • 0

Weergeven / selectie van naam

Gerard Exis

Question

Posted

Beste mensen,

Ik krijg automatisch in FM de prijzen en aanverwante info binnen van de websites van mijn collega's (concurrenten) :mrgreen:

Op het moment dat de prijzen veranderen of er nieuwe artikelen op de website van een van mijn concurrenten geplaatst worden krijg ik hier automatisch melding van in FM waardoor ik dus de mogelijkheid heb om mijn prijzen en assortiment direct aan te passen. Dus ik natuurlijk een mooi layout gemaakt waar alle prijzen netjes overzichtelijk wordt weergeven. Nu wil ik dat aan het einde van iedere regel in dit layout de naam verschijnt van de webshop die het goedkoopst is.

Nu doet zich ook voor dat een artikel die ik voer niet door iedere concurrent wordt verkocht, dus dan is in dat record een of meerdere prijsvelden leeg. Deze moeten in de formule dus buiten beschouwing gelaten worden. Het gaat om 5 concurrenten die ik in de gaten hou, dus inclusief mijn eigen prijsveld moet er dus uit 6 velden achterhaald worden welk de laagste verkoopprijs heeft.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?

2 answers to this question

Recommended Posts