Ga naar inhoud
  • 0

Hulp bij maken facturatie database


FrederikS

Vraag

Dag allen,

 

 

Ik heb onlangs Filemaker aangeschaft om te gebruiken als facturatieprogramma voor mijn eenmanszaak.

Ik heb de voorgemaakt applicatie 'Facturen' kunnen aanpassen zodat het bruikbaar is voor mij.

Ik wens er nu een offerte en 'bestellingen' pagina aan te koppelen maar ik blijf vastlopen op dingen die niet werken.

Voor het offerte gedeelte heb ik een deel van de applicatie 'Ramingen' overgezet naar het factuur bestand. (Samen met de scripts en invoerlijsten).

Echter wanneer ik op de knop 'nieuw artikel' druk wil deze niet werken.

 

Is er iemand die mij kan helpen met debuggen?

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

 

Frederik Schacht

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Frederiks

Welkom op dit forum en ik zie dat je deze vraag zowel in het filemaker cafe als hier hebt gesteld. Zal zeker wel een antwoord op komen maar ik zou als ik jou was eens gebruik maken van de zoek opdracht op dit forum. Deze vraag is al diverse malen langs gekomen en je zult zeker verschillende oplossingen/ ideeën zien welke je kunt gebruiken. Ook oplossingen waarbij je de oplossing in dezelfde tabel maakt of oplossingen waarbij je met een relatie een aparte tabel maakt voor je vraag. Kijk niet alleen in dir gedeelte (FMP 13) maar ook in de oudere want de basis van je vraag en het antwoordt hierop is eigenlijk allemaal hetzelfde waarbij de versie van het pakket meer of minder mogelijkheden heeft om tot een oplossing te komen

succes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...