bongertman Posted May 7, 2015 Posted May 7, 2015 Beste mensen, Ik probeer een xml bestand in te lezen in filemaker. De handleiding lijkt duidelijk. bestand -> records importeren -> xml gegevensbron gegevens bron is een bestand welke ik vervolgens open. Na het klikken op doorgaan komt de foutmelding. xml-parseringsfout unknown element "Leverbaar" regelnummer: 68767 kolomnummer: 11 En met deze foutmelding loop ik vast. In een tekstverwerker openen lukt prima, maar in filemaker dus niet. heeft iemand een idee? Quote
0 bongertman Posted May 7, 2015 Author Posted May 7, 2015 Beste Felix, Dank voor je antwoord. Daar zit vermoedelijk de fout. Ik heb dit nog niet eerder gedaan, vandaar dat ik er een beetje vreemd tegenaan kijk. Ik ga dit proberen. Wordt vervolgd. Quote
Question
bongertman
Beste mensen,
Ik probeer een xml bestand in te lezen in filemaker. De handleiding lijkt duidelijk.
bestand -> records importeren -> xml gegevensbron
gegevens bron is een bestand welke ik vervolgens open.
Na het klikken op doorgaan komt de foutmelding.
xml-parseringsfout
unknown element "Leverbaar"
regelnummer: 68767
kolomnummer: 11
En met deze foutmelding loop ik vast. In een tekstverwerker openen lukt prima, maar in filemaker dus niet.
heeft iemand een idee?
3 answers to this question
Recommended Posts