VWin Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Hallo, dit onderwerp werd blijkbaar reeds enkele malen aangehaald .. emailen via Skynet-server (via een skynet-router) geen probleem: relay.skynet.be xxxxx@skynet.be poort 25 geen verbindingscodering emailen via de Telenet-server (bij een telenet-gebruiker!) lukt me echter NIET ! smtp.telenet.be xxxxxx@telenet.be poort 587 geen verbindingscodering Iemand een echt werkende combinatie ? Quote
0 Willem_P Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Als je zelf geen abonnee bent bij een bepaalde provider lukt het je niet om de desbetreffende smtp-server te gebruiken. Een oplossing die ik veel gebruik is het aanmaken van een gratis account bij http://www.sendgrid.com. Dit werkt vanuit elk netwerk, ongeacht of dit van je eigen provider is of niet. Edit: Zie net dat je op het andere netwerk ook de inloggegevens van een geldige abonnee hebt gebruikt....zou op die manier idd ook moeten lukken... Quote
0 VWin Geplaatst: 3 maart 2016 Auteur Geplaatst: 3 maart 2016 Misschien dat ondertussen al iemand een werkende Telenet-combinatie heeft kunnen in mekaar steken ? Quote
0 Heckle Geplaatst: 8 maart 2016 Geplaatst: 8 maart 2016 smtp.telenet.be gebruikersnaam = vb a123456 (mailadres kan soms problemen geven) ww = vb xxxxxxxx poort 587 en SSL inschakelen identiteitscontrole = wachtwoord gebruikersnaam = vb a123456 ww = vb xxxxxxxx kan ook zonder indentiteits controle maar dan op poort 25 maar dan moet je wel op het telenetnetwerk zitten Steven Quote
0 VWin Geplaatst: 8 maart 2016 Auteur Geplaatst: 8 maart 2016 Bedankt. Ondertussen ook gezien dat bij een telenet-persoon enkel ... uit.telenet.be en poort 25 ook ok zijn. Quote
Vraag
VWin
Hallo,
dit onderwerp werd blijkbaar reeds enkele malen aangehaald ..
emailen via Skynet-server (via een skynet-router) geen probleem:
relay.skynet.be
xxxxx@skynet.be
poort 25
geen verbindingscodering
emailen via de Telenet-server (bij een telenet-gebruiker!) lukt me echter NIET !
smtp.telenet.be
xxxxxx@telenet.be
poort 587
geen verbindingscodering
Iemand een echt werkende combinatie ?
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.