VWin Posted January 10, 2016 Posted January 10, 2016 Hallo, dit onderwerp werd blijkbaar reeds enkele malen aangehaald .. emailen via Skynet-server (via een skynet-router) geen probleem: relay.skynet.be xxxxx@skynet.be poort 25 geen verbindingscodering emailen via de Telenet-server (bij een telenet-gebruiker!) lukt me echter NIET ! smtp.telenet.be xxxxxx@telenet.be poort 587 geen verbindingscodering Iemand een echt werkende combinatie ? Quote
0 Willem_P Posted January 10, 2016 Posted January 10, 2016 Als je zelf geen abonnee bent bij een bepaalde provider lukt het je niet om de desbetreffende smtp-server te gebruiken. Een oplossing die ik veel gebruik is het aanmaken van een gratis account bij http://www.sendgrid.com. Dit werkt vanuit elk netwerk, ongeacht of dit van je eigen provider is of niet. Edit: Zie net dat je op het andere netwerk ook de inloggegevens van een geldige abonnee hebt gebruikt....zou op die manier idd ook moeten lukken... Quote
0 VWin Posted March 3, 2016 Author Posted March 3, 2016 Misschien dat ondertussen al iemand een werkende Telenet-combinatie heeft kunnen in mekaar steken ? Quote
0 Heckle Posted March 8, 2016 Posted March 8, 2016 smtp.telenet.be gebruikersnaam = vb a123456 (mailadres kan soms problemen geven) ww = vb xxxxxxxx poort 587 en SSL inschakelen identiteitscontrole = wachtwoord gebruikersnaam = vb a123456 ww = vb xxxxxxxx kan ook zonder indentiteits controle maar dan op poort 25 maar dan moet je wel op het telenetnetwerk zitten Steven Quote
0 VWin Posted March 8, 2016 Author Posted March 8, 2016 Bedankt. Ondertussen ook gezien dat bij een telenet-persoon enkel ... uit.telenet.be en poort 25 ook ok zijn. Quote
Question
VWin
Hallo,
dit onderwerp werd blijkbaar reeds enkele malen aangehaald ..
emailen via Skynet-server (via een skynet-router) geen probleem:
relay.skynet.be
xxxxx@skynet.be
poort 25
geen verbindingscodering
emailen via de Telenet-server (bij een telenet-gebruiker!) lukt me echter NIET !
smtp.telenet.be
xxxxxx@telenet.be
poort 587
geen verbindingscodering
Iemand een echt werkende combinatie ?
4 answers to this question
Recommended Posts