Ga naar inhoud
  • 0

Een PDF probleem....

Woningstatus

Vraag

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Helaas loop ik vast... Nu heb ik een aantal print layouts welke ik tot één pdf wil exporteren... Dit gaat goed wanneer ik één record heb (dus bijvoorbeeld 1 factuur) met meerdere gegevens. Maak ik vervolgens een tweede record aan (een tweede factuur) met data dan gaat het mis... Niet alle data (uit bijvoorbeeld andere records) wordt geladen, slechts één record/regel. Verander ik "huidige record" in bijvoorbeeld "records die worden doorgebladerd" dan pakt hij wel alle regels maar dan ook van die van de eerste factuur. Wat vergeet ik?

Onderstaand de code.

Get Directory [ Aanmaak van mappen toestaan ; $map ; "Geef de map" ; Get (BureaubladPad ) ]

# pagina_1

Ga naar lay-out [ "pagina_1" (forms) ; Animatie: Geen ]

Variabele instellen [ $filename ; Waarde: $file & forms::_is_projectnummer & ".pdf" ]

records opslaan als PDF [ Herstellen ; Met dialoogvenster: Uit ; "$filename" ; huidige record ]

# pagina_2 

Ga naar lay-out [ "pagina_2" (forms) ; Animatie: Geen ]

records opslaan als PDF [ Herstellen ; Toevoegen ; Met dialoogvenster: Uit ; "$filename" ; huidige record ]

# pagina_3

Ga naar lay-out [ "pagina_3" (forms) ; Animatie: Geen ]

records opslaan als PDF [ Herstellen ; Toevoegen ; Met dialoogvenster: Uit ; "$filename" ; huidige record ]

# eind

Aangepast dialoogvenster tonen [ "klaar" ;

"De PDF staan klaar in de geselecteerde map" & $map ]

Ga naar lay-out [ "forms" (forms) ; Animatie: Geen ]

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Ik neem aan dat je factuur1 layout1 factuur1 layout2 factuur1 layout3,  factuur2 layout1 factuur2 layout2 factuur2 layout3

wilt hebben, dan moet je een lus maken waarbij je van de eerste naar de 2e record toegaat (plus evt volgende) om de pdf samen te stellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...