Spring naar bijdragen
  • 0
bigbadwolf

Leeg login scherm WebDirect

Vraag

Deze week een server bijgewerkt naar FileMaker Server 17(.0.2), maar nu al spijt van.

Sinds de upgrade hebben veel gebruikers problemen met inloggen op WebDirect. Ze zien de databases staan, maar zodra ze willen inloggen krijgen ze een blanco scherm met alleen linksboven een kruis om het venster te sluiten.

We zijn al terug gegaan naar een oudere Java.

Vervelende is dat het niet voor iedereen geldt, en ook niet constant is. Op mijn eigen telefoon (iPhone met iOS 12.1) werkt het in Safari prima, voordat we teruggegaan zijn naar een oudere Java werkte het in Chrome niet. Daarna wel.

Iemand suggesties hoe dit op te lossen? Er zijn dus gebruikers die wel kunnen inloggen, maar een groot deel ook niet (voornamelijk Android toestellen).

 

Deel dit bericht


Link naar bericht

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×