Deze week een server bijgewerkt naar FileMaker Server 17(.0.2), maar nu al spijt van.
Sinds de upgrade hebben veel gebruikers problemen met inloggen op WebDirect. Ze zien de databases staan, maar zodra ze willen inloggen krijgen ze een blanco scherm met alleen linksboven een kruis om het venster te sluiten.
We zijn al terug gegaan naar een oudere Java.
Vervelende is dat het niet voor iedereen geldt, en ook niet constant is. Op mijn eigen telefoon (iPhone met iOS 12.1) werkt het in Safari prima, voordat we teruggegaan zijn naar een oudere Java werkte het in Chrome niet. Daarna wel.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen? Er zijn dus gebruikers die wel kunnen inloggen, maar een groot deel ook niet (voornamelijk Android toestellen).
Vraag
bigbadwolf
Deze week een server bijgewerkt naar FileMaker Server 17(.0.2), maar nu al spijt van.
Sinds de upgrade hebben veel gebruikers problemen met inloggen op WebDirect. Ze zien de databases staan, maar zodra ze willen inloggen krijgen ze een blanco scherm met alleen linksboven een kruis om het venster te sluiten.
We zijn al terug gegaan naar een oudere Java.
Vervelende is dat het niet voor iedereen geldt, en ook niet constant is. Op mijn eigen telefoon (iPhone met iOS 12.1) werkt het in Safari prima, voordat we teruggegaan zijn naar een oudere Java werkte het in Chrome niet. Daarna wel.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen? Er zijn dus gebruikers die wel kunnen inloggen, maar een groot deel ook niet (voornamelijk Android toestellen).
Link naar reactie
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.