emma Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 ik heb net een verjaardagskalender gemaakt met als sub resume de maandnaam.tot zover alles prima maar de maandnamen worden alfabetisch gesorteerd in plaats van de volgorde januari , februari maart etc. wat kan ik hieraan veranderen .? Emma Quote Link to comment
0 Ari Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Nog een (geïndexeerd calculatie)veld aanmaken met maandnummer en daar op sorteren? Quote Link to comment
0 hbrendel Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Of een custom valuelist maken en daarop sorteren. Quote Link to comment
0 Ari Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Kun je dat eens uitleggen H? Ik weet wel dat je een valuelist met een onzichtbaar teken kunt sorteren maar dat is denk ik niet wat jij bedoelt. Quote Link to comment
0 Ari Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Nice! Nooit toegepast maar biedt mogelijkheden! Quote Link to comment
0 emma Posted December 4, 2018 Author Share Posted December 4, 2018 17 uur geleden zei hbrendel: Of een custom valuelist maken en daarop sorteren. ok bedankt Brendel lukt zo wel Emma Quote Link to comment
Question
emma
ik heb net een verjaardagskalender gemaakt
met als sub resume de maandnaam.tot zover alles prima
maar de maandnamen worden alfabetisch gesorteerd
in plaats van de volgorde januari , februari maart etc.
wat kan ik hieraan veranderen .?
Emma
6 answers to this question
Recommended Posts