marcelboot Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 (edited) Een global field wordt mooi ingevuld aan het eind van een script en na heropenen van de database is het weer leeg. Ben ik nou gek of is er iets anders verklaarbaars?? (of allebei. hihi) Edited April 15, 2019 by marcelboot Quote Link to comment
0 rutgerm Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 De wijzigingen aan een globaal veld worden enkel opgeslagen op de host computer. Als je database lokaal staat worden die bewaard, als je database echter gehost wordt op een andere computer, worden de wijzigingen niet opgeslagen. Globale velden zijn uniek per gebruiker en worden bijgevolg niet bewaard tenzij je de gebruiker bent die lokaal op de database werkt. Als je database door een server gehost wordt, moet je via een opstartscript de gewenste waarde in je globale velden zetten. Quote Link to comment
0 marcelboot Posted April 15, 2019 Author Share Posted April 15, 2019 He, dat is weer iets dat ik nog niet wist. Dan moet ik het inderdaad even anders laten lopen. Dank voor je snelle reactie Quote Link to comment
Question
marcelboot
Een global field wordt mooi ingevuld aan het eind van een script en na heropenen van de database is het weer leeg. Ben ik nou gek of is er iets anders verklaarbaars?? (of allebei. hihi)
Edited by marcelbootLink to comment
2 answers to this question
Recommended Posts