taigo Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 ik heb een zoekfunctie waarin in naar de taken "tekenwerk" zoek, tussen allerlei andere taken. elke taak heeft een week waarin ze uitgevoerd dient te worden de zoek functie geeft een lijst van alle tekenwerk en die sorteer ik dan per week, boven aan komt dus week 1 , dan week 2 enzovoort nu wil ik rechtstreeks springen naar een bepaalde week in de lijst van het "tekenwerk", in dit voorbeeld de huidige week hoe kan ik dit doen? met de scriptstep "ga naar bepaald record" op berekening moet ik een recordnummer ingeven dat ik niet ken, of ik snap het niet helemaal Quote Link to comment
Marsau Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 Voeg - als er een zoekresultaat is - een loopje toe met als 'exit loop if' de conditie die je aangeeft. Succes. Quote Link to comment
Ari Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 Maak in de tabel een globaal veld. Maak een kopie van je tabel(occurence) in de relatiegrafiek en leg een relatie globaalveld - weeknummer. via de scriptstap 'ga naar gerelateerd record' kom je bij de weeknummers. Daarbij kun je kiezen of je alleen records met het betreffende weeknummer wilt zien of dat je in de selectie op het weeknummer belandt. Om te voorkomen dat je ook de weeknummers van voorgaande jaren ziet maak je een extra (calculatie)veld met de combinatie jaar/week Quote Link to comment
Recommended Posts