stijndeprez Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 (edited) Hallo, Ik vertrek vanuit een degustatielijst van een twintigtal wijnbouwers en hun wijnen, 114 wijnen in totaal. De lijst wordt samengesteld via een script. Daarvan wil ik twintig infofiches afdrukken, voor elke wijnbouwer 1. Daarvoor heb ik al een "infofiche producenten"-lay-out klaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een pdf kan maken van 20 pag. van infofiches, dus van elke producent 1 x? Momenteel krijg ik 114 infofiches... Bedankt alvast voor uw hulp! mvg Stijn Edited November 12, 2019 by stijndeprez Quote Link to comment
0 Donamd Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 In bijlage heb ik een voorbeeldje toegevoegd zoals ik denk dat je het wil. Door op de knop 'Maak beperkte lijst' te drukken vind je enkel één keer de records terug. Wijnboer.fmp12 Quote Link to comment
0 stijndeprez Posted November 13, 2019 Author Share Posted November 13, 2019 16 uur geleden zei Donamd: In bijlage heb ik een voorbeeldje toegevoegd zoals ik denk dat je het wil. Door op de knop 'Maak beperkte lijst' te drukken vind je enkel één keer de records terug. Wijnboer.fmp12 172 kB · 1 download Bedankt Donamd!!! Problem solved! Quote Link to comment
Question
stijndeprez
Hallo,
Ik vertrek vanuit een degustatielijst van een twintigtal wijnbouwers en hun wijnen, 114 wijnen in totaal. De lijst wordt samengesteld via een script.
Daarvan wil ik twintig infofiches afdrukken, voor elke wijnbouwer 1. Daarvoor heb ik al een "infofiche producenten"-lay-out klaar.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een pdf kan maken van 20 pag. van infofiches, dus van elke producent 1 x? Momenteel krijg ik 114 infofiches...
Bedankt alvast voor uw hulp!
mvg
Stijn
2 answers to this question
Recommended Posts