jw Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Beste mensen, ik heb een database verplaatst van de FMS17 naar FMS18. Op de FMS17 werkt de API-call prima. Op de FMS18 lijkt de opeens niet meer te werken. Request validation failed: Parameter (Authorization) is required In FMS is natuurlijk wel de API-access geactiveerd. Iemand een suggestie? Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted August 3, 2020 Share Posted August 3, 2020 Heb je wel je calls aangepast/gecontroleerd voor FileMaker 18? Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat de autorisatie niet klopt en hij geen geldig token krijgt. Weet niet meer uit mijn hoofd wat er gewijzigd is, maar het is verstandig de calls even na te lopen om er zeker van te zijn dat de syntax voor 18 nog klopt. Quote Link to comment
0 jw Posted August 4, 2020 Author Share Posted August 4, 2020 Ja, zoiets moet het vast zijn. Ik heb nu even FMS17 teruggezet. En kijk dan maar direct naar FMS19. Jammer dat zoiets verandert. Zal wel met veiligheid te maken hebben. Dank. Quote Link to comment
Question
jw
Beste mensen,
ik heb een database verplaatst van de FMS17 naar FMS18.
Op de FMS17 werkt de API-call prima.
Op de FMS18 lijkt de opeens niet meer te werken.
Request validation failed: Parameter (Authorization) is required
In FMS is natuurlijk wel de API-access geactiveerd.
Iemand een suggestie?
2 answers to this question
Recommended Posts