finish Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 Ik heb vroeger verschillende database gemaakt voor mijn uitgeverij Contact personen Projecten deze info heb ik nodig in mijn orders en facturen en de database is gekoppeld hier aan deze verschillende databases maar als ik wat moet aanpassen zoals een adreswijziging moet ik eerst orders en facturen verlaten Is het niet mogelijk alle databases die ik heb onder een tapblad te krijgen in Orders & Facturen dat ik alles op mijn scherm heb Quote
0 Banach Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 Je kunt knoppen aanbrengen met de knoppenbalk. Door daar scripts aan te hangen kun je ervoor zorgen dat je met een druk op een knop omschakelt naar het betreffende bestand. Quote
Question
finish
Ik heb vroeger verschillende database gemaakt voor mijn uitgeverij
Contact personen
Projecten
deze info heb ik nodig in mijn orders en facturen en de database is gekoppeld hier aan deze verschillende databases
maar als ik wat moet aanpassen zoals een adreswijziging moet ik eerst orders en facturen verlaten
Is het niet mogelijk alle databases die ik heb onder een tapblad te krijgen in Orders & Facturen dat ik alles op mijn scherm heb
1 answer to this question
Recommended Posts