Ik ben compleet nieuw , zowel wat betreft Filemaker als databases.
Dus hopelijk begrijpen jullie mijn verwarring.
Ik zou een database moeten maken voor een toneelschool, met alle leerlingen , hun contacten, de ervaring of opleiding die ze hebben , ...tot de maten voor kledij toe.
Ook zou er online moeten ingeschreven kunnen worden.
Ik heb vorige week filemaker pro 7 (de trial) gedownload , en moet zeggen...
Erg leuke kennismaking...!!
Het is echter beetje verwarrend om er nu achter te komen welke versie ik nu best zou aanschaffen.
Verder zou ik willen vragen waarom je zo weinig tegenkomt over ColdFusion en filemaker? Is dit af te raden?Of komt CF hier helemaal nergens bij kijken en is het beter php of MYSQL te gebruiken?
Question
T_pa
Hoi ,
Ik ben compleet nieuw , zowel wat betreft Filemaker als databases.
Dus hopelijk begrijpen jullie mijn verwarring.
Ik zou een database moeten maken voor een toneelschool, met alle leerlingen , hun contacten, de ervaring of opleiding die ze hebben , ...tot de maten voor kledij toe.
Ook zou er online moeten ingeschreven kunnen worden.
Ik heb vorige week filemaker pro 7 (de trial) gedownload , en moet zeggen...
Erg leuke kennismaking...!!
Het is echter beetje verwarrend om er nu achter te komen welke versie ik nu best zou aanschaffen.
Verder zou ik willen vragen waarom je zo weinig tegenkomt over ColdFusion en filemaker? Is dit af te raden?Of komt CF hier helemaal nergens bij kijken en is het beter php of MYSQL te gebruiken?
Kan iemand me een beetje raad geven?
Alvast bedankt
T_pa
7 answers to this question
Recommended Posts