Jump to content
  • 0

activeren van een veld wanneer een checkbox is aangeklikt

zorro

Question

14 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Maar je kunt er wel voor zorgen dat de inhoud van het veld niet kan aangepast worden indien je checkbox niet op ja staat.

Dat lijkt me inderdaad een oplossing, zou je misschien een tipje van de sluier kunnen lichten zodat ik weet waar ik moet gaan zoeken.

mvg

Zorro

• 0
Koen, denk je ook aan de Safari-gebruikers onder ons ? Die kunnen namelijk geen FP7 bestanden downloaden. Voor hen moeten de bestanden eerst gezipt worden.

Geen probleem hier met Safari 1.2.3 (v125.9) op OSX 10.3.5

Hé dat is vreemd. Dat zijn dezelfde karakteristieken als ik hier. Het enige verschil is dus de verbinding naar Clarify toe. Kan daar de reden zitten ? Lijkt me nogal onlogisch.

Admin ... als je dit leest .... als je terug bent ... werp hier ook eens een blik op.

• 0

Nieuwgierig geworden door al deze aandacht, heb ik mijn Safari onder het stof vandaan gehaald, en ik moet mij bij Henk aansluiten: Safari 1.2.3 (v125.9) op OSX 10.3.5, en ik download Murtje's .fp7 zonder problemen ... :!:

• 0

Nieuwgierig geworden door al deze aandacht, heb ik mijn Safari onder het stof vandaan gehaald, en ik moet mij bij Henk aansluiten: Safari 1.2.3 (v125.9) op OSX 10.3.5, en ik download Murtje's .fp7 zonder problemen ... :!:

Ik vrees dat mijn stelling, dat de provider (type verbinding) er voor iets tussenzit, toch juist zou kunnen zijn.

• 0
Ik vrees dat mijn stelling, dat de provider (type verbinding) er voor iets tussenzit, toch juist zou kunnen zijn.

Ik zit op een eenvoudige ADSL-verbinding, zonder toeters of bellen, bij de (Nederlandse) internetprovider XS4ALL.

Computertje aan ethernethubje, ADSL-modem aan ethernethubje en gaan met die banaan.

Hier bij mij thuis heb ik geen proxy, ik weet niet of Murtje bedoelt dat misschien de internetprovider ook een proxy-instelling kan hebben die eventueel dwars kan liggen?