pjotter Posted December 9, 2004 Share Posted December 9, 2004 Ik wil in een brief een invoerlijst toevoegen met alle mogelijkheden van die lijst. Ik dacht aan een samenvoegveld te gebruiken maar dan krijg ik alleen de eerste mogelijkheid te zien van de invoer lijst. Is mijn wens eigenlijk wel mogelijk? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted December 9, 2004 Share Posted December 9, 2004 Als je bedoelt : "ik wil de inhoud van mijn waardelijst (popuplist) hebben", Gebruik dan de functie ValueListItems(). Deze functie leest de inhoud van een waardelijst uit en steekt die in een veld. Quote Link to comment
0 pjotter Posted December 9, 2004 Author Share Posted December 9, 2004 Ik moet dan weer een veld aanmaken en dat veld kan ik dan weer samenvoegen in een "brief" ? Ik had gehoopt dat dit gewoon met samenvoegen ook ging. Ik ga eens kijken of ik hier mee verder kan bedankt Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted December 9, 2004 Share Posted December 9, 2004 Ik moet dan weer een veld aanmaken en dat veld kan ik dan weer samenvoegen in een "brief" ? Klopt Quote Link to comment
Question
pjotter
Ik wil in een brief een invoerlijst toevoegen met alle mogelijkheden van die lijst. Ik dacht aan een samenvoegveld te gebruiken maar dan krijg ik alleen de eerste mogelijkheid te zien van de invoer lijst. Is mijn wens eigenlijk wel mogelijk?
3 answers to this question
Recommended Posts