Ga naar inhoud
  • 0

Wachtwoord met bolletjes

johan

Vraag

Geplaatst:

Hoe maak ik een wachtwoord met bolletjes? Dus bij elk teken dat de gebruiker intypt verschijnt er een bolletje in plaats van dat teken. Zodat niemand kan meekijken. Zoals het hoort dus.....

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Neen .....ik heb wel degelijk een nieuwe FMPro 7 maar......Ik zal de database waar ik aan bezig ben gebruiken met Instant Web Publishing. Probleem is dan natuurlijk dat de aangepaste dialoogvenster scriptstap niet webcompatibel is. ......En dat de scriptstap "wachtwoord wijzigen" ook niet compatibel is met dialoogvenster. Zo direct te zien is er dus geen enkele degelijke oplossing mogelijk in IWP? Maar het hoeft ook niet echt hoor!

• 0
Geplaatst:

je kunt de kleur van de ingetypte tekst hetzelfde laten zijn als de achtergrondkleur. Nadeel is dat je niet ziet hoeveel tekens je hebt ingetypt. Er zijn ook characterssets die voor iedere letter een bolletje tonen - probleem is dat deze characterset dan wel aanwezig moet zijn op de computer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...