zorro Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Is het mogelijk om een toest van het toetsenbord te koppelen aan een script in een bepaalde layout? Bv als $ getypt--script 1 geactiveerd Ik denk niet dat het kan, maar wou het toch even navragen in de "gemeenschap". Mvg Z Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Nee, het kan niet, maar WZSG ... ... stel je de combinatie http://www.softs4humans.com/FMPro_Plugins.html en een veld op je layout voor. Een script zou dat veld kunnen uitlezen, en afhankelijk van die input iets doen .... Als dat geen workaround is Quote Link to comment
0 Wim Bongertman Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Rony, Het script koppelen aan een functietoets, is dat dan mogelijk? Ik meende dat ik in het verleden wel eens iemand heb gehoord die dat heeft gedaan. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Het script koppelen aan een functietoets, is dat dan mogelijk? Geen idee, nog nooit geprobeerd. Quote Link to comment
Question
zorro
Is het mogelijk om een toest van het toetsenbord te koppelen aan een script in een bepaalde layout?
Bv als $ getypt--script 1 geactiveerd
Ik denk niet dat het kan, maar wou het toch even navragen in de "gemeenschap".
Mvg
Z
3 answers to this question
Recommended Posts