zorro Geplaatst: 27 januari 2005 Geplaatst: 27 januari 2005 Is het mogelijk om een toest van het toetsenbord te koppelen aan een script in een bepaalde layout? Bv als $ getypt--script 1 geactiveerd Ik denk niet dat het kan, maar wou het toch even navragen in de "gemeenschap". Mvg Z Quote
0 Rony Rabijns Geplaatst: 27 januari 2005 Geplaatst: 27 januari 2005 Nee, het kan niet, maar WZSG ... ... stel je de combinatie http://www.softs4humans.com/FMPro_Plugins.html en een veld op je layout voor. Een script zou dat veld kunnen uitlezen, en afhankelijk van die input iets doen .... Als dat geen workaround is Quote
0 Wim Bongertman Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Rony, Het script koppelen aan een functietoets, is dat dan mogelijk? Ik meende dat ik in het verleden wel eens iemand heb gehoord die dat heeft gedaan. Quote
0 Rony Rabijns Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Het script koppelen aan een functietoets, is dat dan mogelijk? Geen idee, nog nooit geprobeerd. Quote
Vraag
zorro
Is het mogelijk om een toest van het toetsenbord te koppelen aan een script in een bepaalde layout?
Bv als $ getypt--script 1 geactiveerd
Ik denk niet dat het kan, maar wou het toch even navragen in de "gemeenschap".
Mvg
Z
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.